Aryapoyraz Zaman Ne çabuk geçti anlamadım gercekten korku heyecan mutluluk değişik duygular içindeyim benim gibi olanlar toplansın birbirimizi teselli edelim 🙈😂
Sevda-06Macit Aryapoyraz Korkum çok yok ama oğlumu kucağıma alacağım günü dört gözle bekliyorum. Son 9 gün tabi 40. Haftayı doldurmaya daha geç gelmez inşallah oğluşum
Aryapoyraz rgk normal mi olacak sizin Bende durumlar alt kemiğim ve belim cok ağrıyor bide bi iştahsızlık geldi ya 😳🤦♀️
Aryapoyraz Gamze_eeennnnm dimi kendimi cok değişik hissediyorum sanki bebiş hep orda duracak gibi geliyordu 🙈
Hhaattiiccee Benimde son 15 🙈 zaman geçmek bilmiyor sizlerde normal doğum mu olacak bir aksilik olmaz ise?
rgk Aryapoyraz normali bekleyecektik de ben beklemek istemiyorum 40+0 son benim için. yarın kontrolümüz var gün belirleriz artık. çok ilginç bende de iştahsızlık var. bi de 2 gündür göbek altında gibi bebek
cerentskn Aryapoyraz son 1 bizimde inşallah sabah doğumum gerçekleşecek nasip olursa Rabbim hepimize sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🤲🏻
Aryapoyraz cerentskn ayyy ben sizin yerinize heyecanlandım sabaha kadar uyku yok kesin 🙈 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 😇🌸
Sevinc-Berke Aryapoyraz Bizimde son 4 gün bi yandan korkuyorum bi yandan yenlikleşcem diye seviniyorum ağrılarım var çünkü hareket etmek ölüm resmen 🤦🏻♀️
Hat90 Sevinc-Berke benimde sizinle aynı son 4 ama açılma ağrı yok sadece ayakta durmak zor salı günü gideceğim durumu iyi ise ek süre bekleyeceğiz hakkımızda hayırlısı olsun
Hhaattiiccee Fatmanurkara ağrılarınız nasıl ? Ben yürüdükçe aşağıya doğru baskı ve kasılmalar aşırı artıyor ama dinlenince ve duşa girince geçiyor
Sevda-06Macit Aryapoyraz Ayy keşke olsa ama sana en büyük tavsiyem. Etraftan doğum hikayesi dinleneyin, okumayın. Herşeyi oluruna birakin