Hatn58 Gizemcetinn ayni durumdayim resmen depresyona girdim ne zaman geleck dusuncesiyle halsiz dustum resmen
Aryapoyraz Seyma1616 hayırlısıyla kucağımıza alalım ya ümitsizliğe kapılmayın orda kalma ihtimali yok 🙈
Reyyankus Benim de son 9 ilk oğlumda 40+1 de suyunun azalması nedeniyle suni almıştım şimdi de nst de sancının s si yok yine suni yolları gözüküyor bana sanırım pazartesi kontrolüm var 😏
Tosbikimm Aryapoyraz Son 8 ne gelen var ne giden 40′i geçmez umarım korku endişe sevinç hepsi aynı anda bakalım nasıl olacak sağlıkla gelsinler inşallah 🤗💙