Gürcan beye 20 haftadan itibaren takipliyim memnunum kendisinden suan 34. Haftamdayım. 2 subat sezeryan günü aldım. Tansıyonum ve sekerım var. Şeker iyi gitsede tansıyon sınırda gezıyor bakalım erken alabılırım boyle gıderse dedı. Haftada 1 gıdıyorum kendisine.Eşimide hep aldı içeri sorun olmadı