babysvnc tüp bebekle 3. Denemede hamıle kaldım tansıyon ve şekerim cıktı gebelık donemınde ve bebek suan makat gelısı 34. Haftadayım haftalık takıp edılıyorum. Ama bunlar olmasaydıda ıstege baglı sezeryan olurdum normalden cok korkuyorum. Gercı sezeryandan da korkuyorum😅😅