Deletedmom62627 özel hastaneyse bayıla bayıla almaları gerekiyo . Ama devlet hastanesiyse malesef. Değil bayılmak afedersin kendini yırtsan almıyolar çünkü devlette bir sebeb belirtmeleri gerekiyor dosyaya. Özelde bunu uyuduruyolar bebek tersti aldık. Kalp atımı yavaşladı aldık diye. Ama devlet hastanesinde boyle bişi söz konusu değil malesef o yüzden devletten koşarak özele gelip sezeryan olanlar fazla 🤷♀️