ElifB08 dün gittim ben kontrolüm vardı 39+3 tüm usg de baktı önce eger bebek aşagıdaysa alttan muayne edicem ona göre 40+1 cagırırm dedi usg de baktı baya inmiş dedi o sırada bide kasılmam oldugunu gördü karnım sertleşti zaten kasılmam sancım oluyordu onu söylemiştim sonra alttan muayne etti açıklık varmı diye 1 cm varmış oda önceki dogumdan kalan öyle 3 gün içinde olursa olur olmazsa salı gel dedi bakalım hakımmızda hayırlısı olsun 🙃 ben artık dayanamıyorum hala bulantı ilacı mide koruyıcu kullanıyorum ilacımda bitmiş aglıyorum şu an midemden 😒