Deletedmom62627 Arkadaşlar yalandan yere ölüyorum bitiyorum diyip kendimi yerlere vursam bayılsam beni sezaryene almazlar mı?
UmutsuzPolyanna Ya kızım sen hala nasıl doğurmadın ya hakkat neden sezeryana almıyorlar hastane adı oda no ver arıyıp söyleyim bu kadını doğurtun diye 🤦♀️ sanada yazık doğuma enerjin kalmadı 2 gündür
Deletedmom62627 UmutsuzPolyanna bide ishalim. Totomdan işiyom bildiğin sıfır takatim var valla iki adım atsam düşecek gibi oluyorum
Usenmezz99 Deletedmom62627 tansiyona kana bakınca belli olmucakmı sanki bacım doktor gözümüzden anlaıyo valla herşeyi notmal yap en sağlıklısı özenme sezeryane
Anemoniasp Deletedmom62627 Sat a göre değerlendirilmiyor mu? Bebek’te risk yoksa dursun içinde biraz 😀
misirveannesi Deletedmom62627 aaa bu kadar farkediyor mu :(( ben doktora ultasonda mu geçerli yoksa sat mı dite sordugumda sat ı beklicez demişti
dudininannesi Deletedmom62627 İyide 37+5 daha erken? Normal doğum için 40 haftaya kadar yolu var sonuçta. Acele etmeyin bu kadar. Bende sizi burda sürekli okuyorum diyorum kadıncağız heralde 40 haftayı aştı 😂
teletabi Deletedmom62627 Ya ahahah 🤣🤣 lütfen konuyu çarpıtmayalım efenimmm😅😅 ayy aklıma başka bişey gelmedi valla yere atsan ayılıp bayılsan inanmazlar ama güzelce konuş 🤣
Usenmezz99 Deletedmom62627 bacom allah büyük sabret birde erken doğurupta küvezde hastane kapısında bekleyenleri bebeğini şöyle alıp koklayamayanları düşün