Kahveli Aszeh12 yapcam canim bi saat 19 olsun da. İlk eşime haber vermek istiyorum çünkü beni hep şartliyir ilk ben öğrencim diye
Deletedmom_85 Ben asla dayanamazdım herhalde eve gelir gelmez yapardım iyi sabırlı cıktı bu arkadaş 😄
Kahveli Elifgoktug1 Esimi bekliyorum o gelmeden 10 15 dk önce yapicam pozitifse ogluma vercem git bunu babana ver diye oyle bi supriz yapicam 😄 Tabi pozitif olursa
Kahveli Aszeh12 inşallah ben 6 gün kala erken gebelik testi yaptım hiç bisi cikmamisti o yüzden endişelerim vat 😄
Ezgis54 Aszeh12 yumurtlama dönemin geçtiyse gebe olabilirsin bende adete 2 3 gün kala öğrendim yumurtlama günüm geçmişti acaba birdaha mi yumurtladim dedim ama gittim test aldim onda da çift çizgi 😀🙈 sizde erken gebelik testi alın bana kalırsa var sizinde