Elifgoktug1 Kahveli https://resimyukle.io/r/GZFPIMQlOd atamamisim demin buda 2 gün sonraki yani tam adet günündeki testim . 2. Evet nasipse
Aszeh12 Ezgis54 bende Yapicam inşallah bugün Nasibim beni bulur inşallah https://resmim.net/i/SwT4BD. Ovulasyon testi benm
Ezgis54 Aszeh12 yumurtlama dönemin geçtiyse gebe olabilirsin bende adete 2 3 gün kala öğrendim yumurtlama günüm geçmişti acaba birdaha mi yumurtladim dedim ama gittim test aldim onda da çift çizgi 😀🙈 sizde erken gebelik testi alın bana kalırsa var sizinde
Elifgoktug1 Kahveli inşallah güzel sonuçlar alırsın hayırlısıyla ama bekledikçe daha çok strese giriyor insan🙈
Kahveli Aszeh12 yapcam canim bi saat 19 olsun da. İlk eşime haber vermek istiyorum çünkü beni hep şartliyir ilk ben öğrencim diye
Kahveli Elifgoktug1 Esimi bekliyorum o gelmeden 10 15 dk önce yapicam pozitifse ogluma vercem git bunu babana ver diye oyle bi supriz yapicam 😄 Tabi pozitif olursa