Ozlemyeni bana da araştırma hastanesi yanlış sonuç vermişti . 0.209 çıktı hamşlemfeğilsin diyip dalga geçerek yolladı beni doktor eve giderken 2 test daha aldım gece onları da yaptım onlarda pozitif . 3 test pozitif kan testi 0.209 . sabah (8 saaat sonra) sağlık ocağında kan verdim 180 çıktı beta ….. yarın 15 haftalık olcaz