Kahveli Adana01gg yok canim eve daha yeni girdim. 18.00 19.00 gibi yapicam biraz hcg biriksin idrarda😄😄
Aszeh12 Kahveli beklesen beklemesende her şekilde çıkar emin ol idrar da hormon var zaten eğer gebelik varsa
Kahveli Elifgoktug1 resim yükle yaz Google ordan bi siteye yükle sonra linki kopyala cikiyo. Link yapistir buraya 😊
Elifgoktug1 Kahveli https://resimyukle.io/r/GZFPIMQlOd atamamisim demin buda 2 gün sonraki yani tam adet günündeki testim . 2. Evet nasipse