Elifmm Hilaldemirrr bende 38 oldum bugün doktor kafası kanalda bugün yarın doğurursun dedi 37.haftada ama ne sancı ne su ne nişan millet de bekliyor
Selime28 Elifmm benimde sancılarım çok erken başlamıştı haftasını hatırlamıyorum ama doktor 37 görmezsin demişti ama ben 40 imi doldurup doğurdum 🤣
incimercan btl-34 böyle olup 1-2 günde durumu değişen var mı acaba? Ben de 37+4 oldum. Bi anda geliversin istiyorum🌸
Haticeyhan Bende 39+1 oldum bende de hiç bir belirti yok ilk bebeğimde suyum gelmişti son 1 haftadır uyuyamıyorum yine suyum gelecek die ama bizim kız nazlı çıktı gelmiyo
Naz0 Haticeyhan evet doğru ama benimki çok hemde çok hafif yani hec öyle nefesim kesilsin falan değil..🥴
Selime28 Ftmsgr umutsuz olmayın hurma yiyin ve dua edin Rabbimin izniyle kendi sancinizla doğum gerceklessin
OOzge25 Hatn58 mmm nasıl desem böyle sümüksü jölemsi kahverengi hafiif kanlı bi akıntı. Ama normal akıntıyla alakası yok. Çok bariz bir şekilde anlaşılıyor geldiğinde nişan olduğu. Benim çatı muayenesi tetikledi nişanı muhtemelen
Deletedmom27272 Selime28 su gelmeden önce herhangi bir belirti yaşamış mıydınız yoksa direk mi gelmişti?
Selime28 Deletedmom27272 valla iki sene oldu net hatirlamiyom ama bel ağrısı vardı bide benim suyum birden boşalmadı öğlen başladı akşama kadar azar azar devam etti doğumum gece oldu hafta başından beri iki cm açıklıkla gezmiştim ilerlemedi aciklik geceye doğru birden sancıların ciddetiyle açılma oldu