Selime28 btl-34 aynen bi açılmaya başlayınca hizlaniyi sıcak dus falan öneriyorlar ama ben hastaneye yatista yapmıştım doktora bi danışın masajları ve çayı var doktor bilgilendurdimi bilmiyorum ama
cgn tam 39 🙇🏼♀️ bacak agrısı bel agrısı regl agrısı hatta 2 gündür mide bulantısı hersey war, karnım top sürekli ama ne 1 cm acılma ne de nts de sancı gözüküyor ☹️🤷🏼♀️
Selime28 Deletedmom27272 valla iki sene oldu net hatirlamiyom ama bel ağrısı vardı bide benim suyum birden boşalmadı öğlen başladı akşama kadar azar azar devam etti doğumum gece oldu hafta başından beri iki cm açıklıkla gezmiştim ilerlemedi aciklik geceye doğru birden sancıların ciddetiyle açılma oldu
Busss_ Annekusum ayy bu insanlar beni delirtiyor ben de bakmıyorum ben onlar yüzünden sancılarım geri gittiğini düşünüyorum sürekli doğurmadı mi ağrın var mı sizin var mı diyorlar
Annekusum Busss_ gercekten psikolojik siddet yaa beni gorende karnin daha inmemiş dogmaz daha diyo 🙈 dogumda inen bile var diyorum bende 40 haftalik olduk daha dogmaz dediklerinde bi bunalim geliyo anlatamam 🙄😏😏
Selime28 Ftmsgr umutsuz olmayın hurma yiyin ve dua edin Rabbimin izniyle kendi sancinizla doğum gerceklessin
Naz0 Haticeyhan evet doğru ama benimki çok hemde çok hafif yani hec öyle nefesim kesilsin falan değil..🥴