Arzu501 mide bulantisi cok zorluyor. Evde hic is yapamiyorum anca ise gidip geliyorum. Prilam yuzunden surekli uykum oluyor. Gunde 3 tane prilam kullaniyorum. Popo agrim var bi de. Egilemiyorum bazen ayaga basamiyorum. Sol tarafta. Simdiden zorluyor yani bebekler. Allah yardımcımız olsun.🙏🏻 😁