mor_menekse1 Arzu501 bn varım canım 🥰 kızlar lütfen bu kusma bulantı ne zaman biticek beeeeee ikiz gebelik çok şükür hamd olsun ama bu prilam bağımlılık yaptı dün yoktu içmedim bugun kustum açım yiyemiyorum zehir gibi midem nasıl yapsam anlatın 6.aydayım halla aynı
nurunhayali Var var 24 haftalık. gün geçtikçe ağırlaşıyorum midemde şişkinlik yediklerimi sindiremiyorum çok zorlanıyorum artık 🥺 birde 2 gün evvel serklaj oldum sürekli yatarak geçicek. İnşallah sizin böyle sorunlarınız olmaz 🙏
Merveikratanem nurunhayali geçmiş olsun canım hayırla sağlıkla kucağımına almayı nasip etsin cinsiyetileri bellimi 😊
mor_menekse1 nurunhayali canım ya bizde 24+2 olduk halla kusma bulantı var sende durumlar nasıl napyorsun bulantın var mı
Akkiz__elis Arzu501 salam can deyəsən azərbaycanlısan neçənci həftədən bildin ki ekizdi?nəsə menim də ürəyimə elə damıb))ama 6heftelik getdik ürək döyüntüləri var idi tek idi
Arzu501 Nasıl geçiyor? Bende 10+2 hafta. 2 gündü belim ağrıyor. Çok iştahım yok. midemde yanmalar var dayanılmaz oluyor. Geceler başlıyor en çok
Arzu501 Akkiz__elis Azərbaycandan yazıram hə. Aparatda tək görünübsə demək təkdir. Mən 5 həftədə getdim ilk dəfə idi gedirdim dedi əkizdi. Cinsiyyət bəlli deyil hələki ay sonu getməliyik doktora.
Akkiz__elis Arzu501 sende yəqin iki yumurta ekizidi ona görə dəqiq deyib iki ayı dol görüb tək əkiz olanda gec də görünə bilir)