Gamze1903 bizim de işyerindeki temizlik görevlisi kadın geçen gelmiş akıl veriyor 3 tane sezeryan yapmış biri olarak söylüyorum kesinlikle normal doğum yap diyo. Özel bir durumum var doktorum ve hatta görüştüğüm gittiğim diğer tüm doktorlar sezeryan yapmamı öneriyor. Kadına bunu söylüyorum doktorlar anlamaz beni kandırdılar sezeryan oldum cahillikten diyo. Dedim ya sabır sınanıyorum