Gamze1903 hahaha aynen ben sana demiştim diyo bazen şakasına. Ben de şöyle düşündüm aslında kızın evlenip eşinin memleketine gitmesi normal de erkek çıkıp gelince biraz garip karşılanıyor dedim belki eşimin ailesi ters düşünür dedim ama onlar da hiç öyle insanlar değil şükürler olsun şimdi gidelim desek hadi biz de geliyoruz diyip komple taşınırlar. Ama şimdi memur oldum eşim üniversitede bu sefer işler tutuyor bizi bazı şeyler nasip :)