Gamze1903 Ben ise yürüyerek 5 dk da gidiyorm isim de rahat ama evde olmak kadar güzel bisey yok. Bir gün bebegin camasirlarini yıkadım bir gün utuledim bir gün eksiklerini tamamlamak için alışverişe çıktım birgün bebek magnetine bir gun bebek cikolatasi islerine birgun kendi işlerime ayırdim bir gün eşimin utusune ayırdim derken yavaş yavaş işlerimi hallettim işten gelip koştur koştur yemek yapma derdi de yok güzel güzel yemeğimi de yaptım tabi bu bir hafta öncesine kadardi. Bir haftadır ben iptal:) Allahtan annem geldi de bi iş yapmıyorum ayaklar bu sefer gerçekten şişti:)