Gamze1903 valla bi arkadaşım vardı memlekette muhasebeci. Kayınpederi eşi falan hepsi birlikte çalışıyordu. İlk bebeğini doğurdu işi bıraktı 4 yaşına geldi ikinci bebeğini doğurdu hala çalışmıyo ama sigortası falan yatıyo. Ben de devlet memuru bir mimarım belediyede çalışıyorum hem iş yoğunluğum çok fazla işyeri uzak büyükşehir olduğu için git gel 40 dk sürüyo yol arabayla bile. 26 haftalık hamileyim önceki hamileliğimden de biliyorum 32 den sonra sürünerek gitmiştim 😂 ama işte bebeğimle inşallah daha çok vakit geçireyim diye sağlığım el verirse yine alıcam çalışabilir. Bugün kaç hafta var falan diye hesaplarken o arkadaşım geldi aklıma keşke kayınpederimin mimarlık firması olaydı da evden çalışaydım dedim 😂😂😂😂