Meleekk Belacivciv aynen benimde ilk 😂😂inşallah evde doğmaz. Doğmaz heralde ya 🤭😂😂 eşim bayılır kalır 😂bende kafayı yerim ay Allahım 🙈
Lavinyasnmz Zeynepp97 İyi öyleyse kolay doğum olsun istiyoruz ama öyle pat diye de kafası elimizde olmasın yani. ☺️
Meleekk Belacivciv 😂😂tamam o zaman haber ver. Bakalım kolay mı olcak 😃inşallah kolay olur da. Hastaneye yetişecek zaman olsun ama 😂
Gamze_yildirim Zeynep266 bence bı nevi etkiliyor çünkü ıkınıyorsun tuvaletini yapmaya çalışırken eğer acilman varsa zaten geliveriyor😂 ay ben evde falan doğursam bayılırım herhalde korkudan
Msl_ege Imkansizim ben doğumumu anlatmaya kalksam destan yazarım . oğlUmun adı da destan 🤣🤣🤣 böylesine bi doğumu 3-5-7 satırla anlatmanız ve soğukkanlılığınıza hayran kaldım 😳😳🥰🥰 adını ne koydunuz çok merak ettim :)
HollyMolly Şu sıralar kabızım tövbeler olsun korktum valla. Her şey içimde kalsın razıyım. İki haftam var doğuma 🤭 Ama sizin adınıza çok sevindim. Allah analı babalı büyütsün Bende o yürek yok.
asel35ece Imkansizim ayyy okurken yüreğim ağzıma geldi hiç mi korkmadın ben olsam o an zaten panikle heyecanla bayılır giderdim herhalde 😳😳 maşallah helal olsun umarım bebeğiniz de siz de sağ salim evinize dönersiniz tebrik ediyorum 🌺
Cimen1409 Imkansizim ayyy ne cesaret vala bnm ilk doğumumda hastanede kafasını gördüm elım ayağım titredi resmen anneme dedim hemen hemşireyi çağır o an nasıl bayılmadım ona şaşırıyorum sağlıkla büyüsün inşallah darısı bizlere
NBA Imkansizim 😱çok geçmiş olsun çok korktum allah bağışlasın suyunuz gelir gelmez mi doğum gerçekleşti sancınız yok muydu gün boyu
Imkansizim NBA yoktu canım kasılma vardı sadece 1 saatte 2 saate bir o kadar suyum geldu arkasına dogum
Ozlem2206 Elfidaa ya ahaha buna çok güldüm gerçekten burda okuduklarım travma ve fobi etkisi yaratıyor bendede😂 eskiden biz iyi yaşayıp dünyaya gelmişiz diyorum ne kontrol var ne vitaminler 😅