Imkansizim ayy ne guzel cok cabuk kurtulumussun .Bulundugum yerde dogum olmuyor en yakin hastane 1 saat birde ocagin ortasinda olacak dogumum 😊Hep arabada dogurursam diye dusunuyordum herkes hemen dogmuyo zaten diyordu suan tuylerim diken diken korku basladi 😀Daha ıkınmam