Ley-24 Imkansizim Ay maşallah büyük cesaret ben doğuracağımi anlasam hastane bahcesine kamp kurarım heralde . Sağlıkla büyütün
yasemiinorhn Imkansizim tövbeler olsun bunları hep eskilerden dinlerdim de bu devirde böyle bir şeye de ilk defa denk geldim maşallah valla 😂😍 Allah’ım analı babalı büyütsün inşallah
marbling10 Belacivciv kayınvalidem de hastane tuvaletinde doğurmuş :D çok şoke edici bir hikayesi var anlatmayacağım ama rahat olmuş hem de kaynım 4200 falan doğmuş maşallah :D
Belacivciv marbling10 Eyvahlar olsun😂 4200 rahat dediğine göre belki de vücut olarak kendini rahat hissettiği bir pozisyonda doğurmuştur 🤔
nevarneyokk FusunF Eski postlarında var . Şaşırdım eşim içeriden geldi arabayı hazırla dedim falan yazınca . En son ayrıldım kendime bir hayat kurdum demişti …
Lavinyasnmz @Imkansizim Gerçekten öyle pat diye doğum oluyor mu yok yani ilk gebeliğim ve hastane ile aramızda 45 dakikalık araba mesafesi var gündüz İstanbul trafiğinde bu daha da uzayabilir kendi adıma korktum şimdi.🙄
Zeynepp97 Lavinyasnmz İlk doğumlarda bu kadar kolay olmuyor korkmayın genelde 2 ve 3. Çocuklarda daha çabuk ilerliyor süreç, suyunuz geldikten sonra 3 4 saatiniz oluyor genelde hastaneye gitmek için
Lavinyasnmz Zeynepp97 İyi öyleyse kolay doğum olsun istiyoruz ama öyle pat diye de kafası elimizde olmasın yani. ☺️
Sblatc Imkansizim 3 4 saat ıkınmaya çalışıp bebeği aşağı inmeyen, karnıma bastırılıp doğuran ben şok😅
Hilal18 Imkansizim maşallah ya rabbim bizede kolay doğum yapmayı nasip etsin inşallah çok sevindim adınıza sağlıcakla büyütün inşallah ☺️
Gamze_yildirim Zeynep266 bence bı nevi etkiliyor çünkü ıkınıyorsun tuvaletini yapmaya çalışırken eğer acilman varsa zaten geliveriyor😂 ay ben evde falan doğursam bayılırım herhalde korkudan
alcang nevarneyokk hımmmm umarım öyledir umarım barışmamışlardır bende hatırlıyorum çünkü başkasından çocuğu olacaktı eşinin
mathildaa Imkansizim yaaa masallah valla 🌼 okurken heyecanlandım boyle kolay dogum darısı başımıza insallah