BesteKc Imkansizim ay korkunç bişi ama çok da kolay olmuş ne şans yaa 😂😂 allah analı babalı büyütsün canım çok sevindim maşallah 🌸🌸
Imkansizim nevarneyokk barışmadık bacım o an sadece onu arayabilirdim o yüzden aradim ve ve sansa bak yakınlardaymış inanmasam da kucağına doğdu
incimercan FusunF benim eşimde sağlıkçı, 24 nöbet tutuyor. Bu ay istemedik nöbet ama yazmak zorunda kaldılar. Sorumlusuna söyledi, acil durum olursa hemen çıkarım diye.
Imkansizim incimercan olmadi nisan şu hiç birşey sade kasılma o da 3 4 saate 15 dk o kadardı canım hatta 3 gün önce kontrole geldim doktor 42 ye kadar gidersin demisti
BesteKc nevarneyokk aa pes ne kadar iyi hafızanız var ben de siz diyince dikkat ettim o hanım sanırım.
Anne3434_ Imkansizim hayalimdeki doğum yemin ederim çok istemiştim böyle doğurmayı maşallah sağlıkla büyüsün ❤️
TubaDMR4 Imkansizim maşallah subhanallah gördüğüm en güzel doğum hikayesi ya anneme okudum hayran kaldık doğum hikayenize ya😂
elifinilki27 Imkansizim Ay kıyamam sana ya Allahım bize de tek nefeste doğurmayı nasip etsin ben sırf bu yüzden planlı doğum yapmayı düşünüyorum
incimercan Shewolf oyyyy çok uzakmış, bizim hastane 18 km uzak ama trafikten tırsıyoruz. 1 saatten fazla sürer trafikten
nevarneyokk FusunF Eski postlarında var . Şaşırdım eşim içeriden geldi arabayı hazırla dedim falan yazınca . En son ayrıldım kendime bir hayat kurdum demişti …