Ghosttt Imkansizim Heyy massallah sübhanallah Tebarake allah ne güzel kolay ve korkutucu bir doğum olmuş ilk hamileligim bende kolay doğum isterim ama hastanede olsun ya kalpden giderim ben kafasını nasıl çıkarttiniz hiç belirtiniz yokmuydu kasılma ağrı felan
Ceyduygu Imkansizim Ay inanmıyorum ben şok. Ben olsam kafa falan çıkaramam Allah korusun bebeğe birşey olurdu bayılır kalırdım
Ceyduygu Sukran3334 Doğum yapsanız bile birşey olmaz ssdd diye geçer sezeryan sonrası normal doğum. Hiçbir müdahale olmazsa kesi,üstten karına bastırma, suni sancı gibi sadece kendiliğinden dogurursaniz birşey olmaz Allah’ın izniyle:)
Fnen Imkansizim ee bu benim bugün gördüğüm rüya 😂😂 ama ben cesaret edemiyordum kafasını çıkarmaya 😂 Helal olsun size maşallah 🧿 Şimdi son haftalarda büyük abdestimi yapmaya korkarım ben 🥺😳
nevarneyokk Imkansizim Hayırlı olsun eşinizle de barışmışsınız galiba en son sizi aldatıp başka birini hamile bıraktığı ve şiddet gördüğünüz için başka bir eve çıktınız ayrıldınız diye hatırlıyordum
Imkansizim nevarneyokk barışmadık bacım o an sadece onu arayabilirdim o yüzden aradim ve ve sansa bak yakınlardaymış inanmasam da kucağına doğdu
BesteKc nevarneyokk aa pes ne kadar iyi hafızanız var ben de siz diyince dikkat ettim o hanım sanırım.
elifinilki27 Imkansizim Bende bundan korkuyorum ya yolda giderken yada evde doğuracam sanırım çünkü merkezi bir yerde oturmuyorum hastane var ama doğum yok 40 dklık yol gitmem lazım
Leylayz Imkansizim Ay Allah’ım gözüm fal taşı gibi açılarak okudum elim ayağım boşaldı, birde yorumlara Gülmem geldi, maşaAllah size sağlıkla büyütün inşaAllah🤩
Baranzeynep Imkansizim yok artık Nasılsıniz peki bebeğin sağlık durumu nasıl bi doktora göründüz mu hersey yolunda mi
Ozgebhb Sukran3334 ama benim bu ilk hamileliğim olacak kısmetse 🙈 şimdi ne desem bilemedim 😅 aklıma doğum anı gelince keşke gerçekten de leylekler getirse bebeği diye geçiriyorum 🙊😅😂😜 inşallah güzel ve kolay geçer doğumunuz ☺️
incimercan Imkansizim duygu karmaşıklığı içinde okudum, gülerek gözlerim dolarak… maşallah ne kadar hızlı olmuş🧿 öncesinde hiç belirtiniz olmadı mı?
Imkansizim incimercan olmadi nisan şu hiç birşey sade kasılma o da 3 4 saate 15 dk o kadardı canım hatta 3 gün önce kontrole geldim doktor 42 ye kadar gidersin demisti
incimercan Meleekk ben yaşamak isterim heralde, zaten doğumun başladığından haberi bile olmamış sjsjjsjshs. Ama o halde hastaneye kendim gidemicem için bende ki fobi ambulans kaç saatte gelir olurdu😀