elifanne7 Imkansizim En korktugum fobim Ya öyle birşey olurda eşim evde olmazsa birde kızım var çok korkuyorum cidden
mavisahinn Imkansizim ayy inanmıyorum maşallah hiç mi sancınız olmadı ya ben doğururken ölüyodum o sancıdan resmen bayılcaktım 😬😄
EsengulC Sakin olun arkadaşlar ya öle pat diye çıkmaz tabi ki ama belli ki arkadaşın açılması varmış en az 10cm yoksa hemen olur mu millet ne çekiyor açılma olsun diye 😂 sancı hissetmemiş.olabilir ağrı eşiği yüksek olabilir ama açılması varmış farketmemiştir
Nisaanuur FusunF benimki de polis 😅 eşim ben yetişemezsem eve bizim mahallede devriye yapan arkadaşlara söylerim onlar gelir direk eve diyor 😅😅
FusunF Nisaanuur sizin çözümü bulmuş 😂 31.haftalıgım yaklaştıkça korktum bide bunu okuyunca ben hemen gelmez diye biliyordum maşallah hemen gelmiş 😂
Shewolf Nisaanuur benim eşimde askeri personel allahtan sabah 8 akşam 5 Cumartesi pazar da evde de 😂😂 işin kötü kısmı hastane bana 3 saat uzakta 😂😂😂😂😂😂😂
Ozgebhb Imkansizim ay şok oldum 😅 hayırlı olsun güle güle büyütün gerçekten çok ilginç olmuş. Suyunuz gelmeden önce hiç sancınız falan gelmedi mi ? Allah güç kuvvet veriyor galiba o anda kendimi düşündüm de bi an 😮💨🤣 bebek iyi mi şimdi siz nasılsınız 😊 film gibi olmuş doğum hikayeniz 🧿
sessizizleyici Ayy keske hepimiz böyle şanslı olsakta pat diye dogursak korkmayın kızlar kaç kişide bir olur sanslı arkdasa denk gelmiş 😄 sağlıkla büyüsün inş
papatya-123 Imkansizim İnanmıyorum 🤣🤣 Yorumlara haykırdım 😂😂 ben de kabızken ıkınmaktan korkuyodum bunu duydum şimdi olaylar olaylar 😂
Belacivciv Meleekk Ay sakın anlatma😂 Ne bileyim ya haberlerde de görüyoruz yok arabada doğurdu yok yetişemedi benzinlikte doğurdu 😂 Ama genelde ikinci çocukta süreç daha hızlı ilerliyor diyolar, ilk çocuk benim yae çıkmaz hemen diye kendimi avutuyorum😂
Meleekk Belacivciv aynen benimde ilk 😂😂inşallah evde doğmaz. Doğmaz heralde ya 🤭😂😂 eşim bayılır kalır 😂bende kafayı yerim ay Allahım 🙈
Durubebegim Imkansizim aaaaaa maşallah gülerek okudum😂 Allah bağışlasın🥰 bide bebeğin eşi bebekten öncemi geldi🤔
Ozgebhb Sukran3334 bi an bende öyle sandım okurken 😆 ama maşallah nazar değmesin cesaretini takdir ettim arkadaşın 😊
Sukran3334 Ozgebhb ya kızlar biley sorucam hepinize benim iki tane sezeryan doğumum var üçüncüye hamileyim 31 haftalık mecburi sezeryan diyor doktor aceba bu ayda normal Doğum yapabilirmiyim allah korusun bende böyle zorda kalsam oluyorum yani bebek küçükya suan sadece merak ettim 😂😂😂
Ceyduygu Sukran3334 Doğum yapsanız bile birşey olmaz ssdd diye geçer sezeryan sonrası normal doğum. Hiçbir müdahale olmazsa kesi,üstten karına bastırma, suni sancı gibi sadece kendiliğinden dogurursaniz birşey olmaz Allah’ın izniyle:)
Ozgebhb Sukran3334 ama benim bu ilk hamileliğim olacak kısmetse 🙈 şimdi ne desem bilemedim 😅 aklıma doğum anı gelince keşke gerçekten de leylekler getirse bebeği diye geçiriyorum 🙊😅😂😜 inşallah güzel ve kolay geçer doğumunuz ☺️
incimercan Shewolf oyyyy çok uzakmış, bizim hastane 18 km uzak ama trafikten tırsıyoruz. 1 saatten fazla sürer trafikten