Ozlemyeni Saglik ocaginda kan verdim pazartesi cikacakmis.doktor dediki bence gebeliktir bu guzel yukselmis degerlerin ama daha cok erken seon90 Gamzemahir13 Yeniiannecikk Elalayla Ikigozumuncicegiii Nergissi Kavakyellerihercai csmaknc La_Liberte
Elalayla Ben ilk gebeliğimde 4-5 gün gecikmeyle gittim test yaptırdım sonrası stress zaten dış gebelikmiş . Aslında beklemek lazım. Bu sefer 9. Gün gittim ve çok umutsuzdum ama değerler güzeldi. Biraz sabır gerek kese için erken zaten.
Beyzz6 Ozlemyeni değerleriniz gayet normal ben dış gebelik geçirdim daha bugün düşe düşe 8 oldu yani. İlk zaman 66-84-106-110-94-104-150 gibi devam etti bunlar 2 günde bir takip
Elalayla Ozlemyeni betanın artmaması takılı kaldı aynı yerde. Birde son gün dayanılmaz sırt ağrısı kalça ağrısı oldu
Beyzz6 Ozlemyeni dış gebelik belirtisi en sağlam beta benimkine kanama da eşlik etti 1 aydır kanamam var. İlerlemiş olursa da hangi tüpteyse veya nereye yerleştiyse orada dayanılmaz bir ağrı olup iki büklüm hastanelik oluyormuşsun
Ozlemyeni La_Liberte insallah bende guzel hikayeler yazabilirim.gecen sene cok kotu seyler yasadim ömrumuzden omur gitti
La_Liberte Ozlemyeni ne yaşadığınızı bilmiyorum ama maalesef ben de çok kötü şeyler yaşadım. O yüzden anlıyorum sizi 😞 Her şerde vardır bir hayır diyelim. İnşallah bizim de yüzümüz Güler 😊 güzel haberlerinizi bekliyoruz 🙏🏻