henüz çatlamadım çünkü galiba daha çatlama safhasına gelmedim 😁 26.haftamdayım, 18.haftamdan beri aynısefa yağı balsamı, hindistan cevizi yağı, kantaron yağı kullanıyorum dönüşümlü olarak. Ama bu haftadan sonra sabah akşam yağlanacağım artık. Ee bi de genetik tabi, anneme sordum hiç bir şey kullanmamıştım son ayımda çatladım dedi. Bi umut oldu dolayısıyla, o kadar şey sürünüyorum inşallah işe yararsa belki dedim ben çatlamam 😁