26 ncı haftamdayım ama karnım çok büyük 8 aylık gibi görünüyorum. İkinci hamileliğim ve cildim aşırı kuru olmasına rağmen henüz bir çatlama yok. Lierac, badger belly butter ve body shop un argan yağlı pompalı vücut köpük kremini kullanıyorum. Elime hangisi gelirse. İlk hamileliğimde de sürekli lierac kullanmıştım, sürdüğüm yerlerde bir tane bile minik çatlağım olmadı ama bacaklarıma sürmediğim için oldu. Şimdi her yere sürüyorum.