Banuka nevarneyokk bence tamamen elastik olup olmamayla ilgili.Annemde anneannemde hiç çatlak yok ben de 29 haftalığım şimdilik yok ama bu olmayacağı anlamına gelmez.Yağ kullanıp su içenler de çatlıyor.Ben de önlemimi alıyorum ama şans meselesi bekleyip görücez.
nevarneyokk Banuka Benim aynı. Genetikte yok ama genetiğe güvenip bir şey yapmamazlık yapmıyorum , elimden gelen önlemi alıyorum . 36 olduk bunun da 37-38 i doğum sonrası var bakalım ne olacak
Cinarinannesiiiii nevarneyokk bende yaglandim bol su içtim sonuç 34 den sonra çatır çatır çatladim kocam bile ayyy sana noldu birden bire diyo kendi kendime nazar ettim😅😅
Banuka nevarneyokk aynen insan derisinin gerildiğini hissediyor.Ben günde 3 kere yağ sürdüğümü bilirim çok geriliyordu.Şimdi 1 kere sürüyorum işe yarasın da…
Gulsumelif nevarneyokk yeni çatlaklar kırmızı renkte oluyor dedi ama ben aşırı kaşınıyorum çok fena yani bebe yağı kullanıyorum bide bio oil aldım bakalim ne olacak
marbling10 Belacivciv yazarken insan korkuyor dimi ya :D genetik bence de biraz gerçekten. Annemle benim derim daha gevşek ama kardeşimin gergin mesela.
Belacivciv marbling10 Evet bi tırstım😂 Aynen annem de mesela 3 çocuk sıfır çatlak, ben de pna çekmişim demek ki🌝