36+6 dayım çatlak yok, bence neyle nemlendirdiğiniz çok önemli değil nemli olsun yeter ben evdeki tüm nemlendirici kremleri dönüşümlü kullandım doğal yağ da olabilir. Özellikle duşlardan sonra kullanmak önemli çünkü duştan sonra vücut kuruyor. Bir de çok hızlı kilo almamak önemli diye düşünüyorum. Tabi sonunda bence genetik de etkili oluyor kremler yağlar azaltıyor ya da çoğalmasını engelliyor.