Elfgrcn bende aynı düşüncedeydim canım ve hala aynı düşüncedeyim riskli bir durum yoksa kesinlikle normal doğum diyorum ☺️Doğumu güzelleştirip kolaylaştırmakta biraz bizim elimizde fiziken ve psikolojik olarak buna hazırlanırsanız inanın doğum çekilemeyecek birşey değil önemli olan ne zaman ne yapmanız gerektiğini bilip kontrolü kaybetmemek👊🏻 Ki ben onca dinlediğim felaket senaryolarından sonra kendimi saatlerce sürecek sancı ,öldüm diyip tekrar dirileceğim ama pes etmeyeceğim bir doğuma hazırlamıştım herşey birden ve hızlı ilerleyince çektiğim sancıda yanında sinek ısırığı kaldı 😁psikolojiyi zor doğuma hazırlamak lazım her zaman ki daha gayretli olasın ☺️ Ama gebe okulları,pilates,hurma,ahududu yaprağı çayı ve Meryem ana otu sayesinde çok kolay doğum yaptığımı düşünüyorum ☺️Yani 9 ay boyunca kolay doğurmak için araştırıp yaptığım herşeyin faydasını gördüm tavsiye ederim