Elfgrcn yaa çok sevindim o zaman 🥰 İnan imkanım olsa özellikle normal doğumdan korkan herkesin yanında olup doğum anına kadar yanında olmak çok isterim yönlendirip güç vermek adına☺️ Olumsuz hiçbirşey düşünme hep pozitif doğumlara yönel,pilates yap,hurma ye,ahududu yaprağı çayı iç 36. Haftadan sonra her akşam 1 kupa,Meryem ana otunu temin et, bebeğinlede konuş mutlaka seni zorlamadan kolaylıkla gelmesini söyle onlar annelerini dinliyorlar 🥰 bir de Meryem süresi,inşirah süresi ve kolay doğum duasını oku sürekli (sümme sebile yesserah ) Allah yardım ediyor🙏🏻 Ben evden çıkıp hastaneye giderken “ sümme sebile yesserah “ demeye başladım sürekli sancı zamanı da aynı şekilde derin nefes alıp sürekli okudum pilates topu ile karşıladım. Doğum bitene kadar “el basit “zikri ve “sümme sebile yesserah “ duası vardı ağzımda ☺️