Elfgrcn çoooook 🥰 keşke o günü tekrar yaşasam daha bilinçli olarak her anın tadını çıkarsam diye geçiririm içimden hep ☺️ Doğumdan sonra bile etkisinden uzun bir süre kurtulamadım çok güzeldi çok güzeldi tekrar yaşamak istiyorum diye gezdim ☺️Normal doğumun büyüsü çok başka💜 o sabırla bekleyiş ,ilk dokunuş,ilk görüş,hemen kucağına alıp öpüp koklamak çok başka birşey 🙏🏻