ElifB08 Toprak_hira59 büyük ihtimalle normal şikayetlerdir herkeste olan.. Sonuçta bebiş sezaryen olacağını bilmiyor haliyle kendini kanala sokabilir 🥴
Toprak_hira59 ElifB08 baslarda dusunuyordum aslinda 10 sene oldu ama doktorum tavsiye etmedi rahmin yirltilabilir almak zorunda kaliriz birdaha cocuk sahibi olamazsin ayrica sen ve karnindaki bebek icinde ölüm riski var bunlari goze almani tavsoye etmiyorum dedi baska doktora cktm oda ayni seyleri soyledi netten de baya arastirdim o yuzden hic riske girmeye gerek yok zaten ilk sezeryanimda cok rahat gecmisti ne agri ne sizi hissetmedim yine insallah oyle rahat atlatirim 🙏😊
ElifB08 Toprak_hira59 yaa şaşırdım neden bu kadar negatif konuştular acaba.. yapan çok kadın var onlarda mı bu riski alarak yaptı 😱
Toprak_hira59 ElifB08 dpktorumda oyle soyledi yapan ve yaptiran cok meslektasimiz var illaki istersen deneriz ama bunlari goz onune alcakmisin ben asla tavsiye etmiyorum dedi. Ilk dogumumda da ayni doktor du yalvarmisti bana normal dogum yapalim diye tabi o zaman cahillik korkudan kabul etmemistim hani oyle kolaya kacicak bi doktor degil o yuzden guveniyorum kendisine ve dediklerine saglik olsun napalim
ElifB08 Toprak_hira59 bunu diyebiliyorsanız ne mutlu.. Doktorların böyle normal doğuma teşvik etmesi beni çok cezbediyor helal olsun 👏🏼 Sırf para için Ya da uğraşmamak için sezaryen yapmak isteyen çok doktor var
Belacivciv ElifB08 Benim 36. haftada girdi, göğüs altında boşluk oldu ve tam kasıklarımda doluluk,şişlik hissi veriyor. O hafta ara ara kasıklarıma sancı girmişti, kontrolde doktor kanala yerleşmiş dedi🤷🏼♀️
ElifB08 Belacivciv bu anlattığınız şikayetleri bende hemen hemen 10 gündür yaşıyorum iyice karnım düştü fotosunu atsam şok olursunuz.. ama bebiş uzun süre kanalda kalır mı acaba. Doktorum kanala girse doğum olur demişti
Toprak_hira59 ElifB08 yok asla oyle bi doktor degil cevremde kim gittiyse normal doguma ikna etti herkezi bana hala kiziyor ilkini normal yapmadin simdi cok daha rahat yapardin 2. Felan diye ama ben o zaman 17 yasindaydim nasil korktuysam dogumdan asla kabul ettirememisti 😅
Belacivciv ElifB08 Genelde kanala girdiyse doğum olur diye bekleniyor herkes tarafından hatta bana karnın düşmüş iki haftaya doğurursun dediler 3 hafta oldu😂 Ama doktor kanala kesin girdikten sonra 2-4 hafta içinde gerçekleşebilir, 40. haftayı da bulabilirsin belli olmaz dedi bana
ElifB08 Toprak_hira59 ay 17 yaşta çok küçükmüş ben olsam bende korkardım 🥲 Olsun şanslınız doktor açısından, sağlıkla gelsin minik 🌸
ElifB08 Belacivciv Şu doktorların belirsiz konuşmaları bizi böyle cevap arayışına itiyor 😂 benimde doktorum öyle adamın sülalesi rahat 😂 Ne sorsam lak diye yapıştırıyor cevabı. Kanala mı girdi diye sorunca kanala girse şimdiye bi tarafından soldurdun demişti değişik biri 😂😂
Belacivciv ElifB08 Evet cidden öyle ya ne sorsam olabilirr normal diyo😂 Ama yürüyüşün değiştiyse girmiş olabilir benim karnım büyük değil mesela ama normal yürüyemiyorum penguene döndüm😅
ElifB08 Belacivciv Karnın olmaması lüks bence 🥲 beni gören ikiz zannediyor haliyle gerçekten iğrenç bi hayat 😂😂
ElifB08 nevarneyokk ay tam zamanında girmiş ilk doğum mu.. genelde ilk doğumu olanın bebişi kanala çabuk girermiş. Benimde ilk ama girdimi girmedi mi bilmiyorum 🥴
Belacivciv ElifB08 Hahah 😂 Tez zamanda doğurursun inşallah his olarak önümüzdeki hafta gelir gibi geldi bana 🤷🏼♀️