nevarneyokk ElifB08 Ne kadar zorladı peki ? Yani şu yüzden söylüyorum ebe baya yaktı benim canımı bağırdığımı biliyorum .. Rahim ağzın uzun dayanacaksın dedi . Sonra bebek yerleşmiş dedi
nevarneyokk AryasuMom Ebe de bağırdım baya ama benim rahim ağzım uzunmuş ondan galiba çok acıdı sizin öyle olmaz İnşallah
AryasuMom nevarneyokk canım banada bebeğin yerleşmiş dedi ama ultrason dan bakarak söyledi alttan neden baktılar anlamadm o şekilde daha mı doğru sonuç vriyo acaba
ElifB08 nevarneyokk benide öyle doktor eliyle baya bi bastırdı resmen kol kuvveti kullandı dedim napıyorsunuz hocaaam diye tepki verdim 😂😂 o son vuruştan sonra hatta ben bu bebeyi nasıl doğurucam dedim içimden 😂
AryasuMom Benim bebeğim 32.haftasnda kanala girmişti baskı hissi oluyo kasıklarım da karnimda aşırı büyük ama karın düşme olayı hala olmadı sanrm şuanda da 35+4haftalik oldu
ElifB08 AryasuMom herzaman baskı hissi değil de yorulduğumda oluyor.. ya bu cumartesi kontrolüm var acaba tekrar kontrol eder mi bilemiyorum 🤷🏻♀️
Pamukkizim ElifB08 canım benim 32 den beri ağrıyor bende doktora sorduğumda bebek kanala gelmiş dedi şu an 35 im daha çok ağrıyor iki gece önce leke gördüm bende ssvd düşünüyorum pazartesi kontrolüm var çatı kontrolüm yapılacak
ElifB08 Pamukkizim ay inşallah güzel doğumlarınız olur ne mutlu size ssvd yapan anneleri takdir ediyorum 👏🏼🌸 Bende bi nişan bir şey görsem bi umut dicem 🥲
nevarneyokk AryasuMom Ağrım vardı acile gitmiştim gece nst de sancı çıktı onlarda alttan bakmak istedi
Belacivciv ElifB08 Hahah 😂 Tez zamanda doğurursun inşallah his olarak önümüzdeki hafta gelir gibi geldi bana 🤷🏼♀️
ElifB08 Belacivciv ay inşallah daha erken gelir şöyle bi 2 güne filan iyidir 🤣 Rabbim hepimize güzel doğumlar nasip etsin 😌🤲🏼🌸