Ikigozumuncicegiii Ezgis54 mutluluk paylaştıkça çoğalır aslinda nazara gelme mevzu olmasa Ben ailelere söyledim annelerin bu haberi tuttuğu görülmüş şey değildir ama 😅
Ezgis54 Ikigozumuncicegiii evet nazara inanirim da esimde bende bu mutlu haberi içimizde nasil saklayalım güzel birseu diyip saklayamayadik😀😀 coştara gibi koştur koştur söylemeye 😀😀
Srhkmc HHayalll Korkma, sadece önlem al 🤗 Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz sağlıcakla alırsın kucağına bebişini 🥰🌸
Ikigozumuncicegiii Ezgis54 aynı biz 😅😅😅ama çok güzel bı anı oldu videoya aldım ben eşim soylerken Kardeşiyle beraber mutluluk tan oynarlarken🕺💃
Ezgis54 Ikigozumuncicegiii evet bende herkesi aldim videoya kendimide almıştım ilk çizgiyi gördüğüm an 🥲
Ceress HHayalll bilirim bilmem mi 🙈 ama naçizane azıcık sıkın dişinizi güzelce yerleşsin tutunsun bebiş sağlıkla büyüsün inşallah🙏🏻🥰
Busra2013 HHayalll bence kalp atısı duymadsn 2.3 aylık olmadsn soleme kımseye ben soledım kaynanama bsktım komsular bıze gelıo hayırku olsun fln isteneyen cok nazar cok 3 ay bekle bence
HHayalll Busra2013 sadece söylenen kişide kalacağını bilsen bir nebze canim ama sendede olduğu gibi yayildikca yayılıyor işte
Busra2013 HHayalll ben soledim kimseye siyleme dedim bi baktim komsular yagio eve nazar cok kotu bence beklesin 2 ay fln
Hilal56 HHayalll ben ilk hamileliğimde 13 haftada söyledim bunda da 13 ü bekliyorum sadece eşim biliyor cünkü birine söylersen öbürlerine haksızlık oluyor bir de duramıyorlar paylaşıyorlar illaki o yüzden acele etmemek gerekir bence