HHayalll ilk hamileligimde ilk anneme haber verdim. Sonra esimin annesine. Sonra esime supriz yapmistim siralamaya cok takilmadim 🤣 keseyi bebegi gormeden ailelere spylemistik. Bi sknti yasamadim. Kizim 1 bucuk yasinda simdi. Ikinci kez hamile kaldim sadece esim ve anneme soyledim dis gebelik yasadim. Kimseye haber vermeyelim demistik nedense 🤷🏻♀️ Nazar icimizde 😬 insana kendinden cok kimsenin nazari degmiyo cunku sen kapilarini acip aman aman dersen ustune cekiyosun