mehmel54 HHayalll ben ihtimal var diye söyledim ama sanmıyorum dedim kalp atışını duyunca sadece ailelere söyledik eşimin akrabaları rahmetli babaannemin sayesinde öğrenmişti benim akrabalarim babannemler falan 6 aylıkken falan öğrendiler
HHayalll mehmel54 oo 6 aya kadar iyi sabredebilmissiniz, saglikli bi gebelik nasip olursa inşallah bendeki eşle bizde 6 aya kadar beklemek imkansızın imkansizi😅😅
Dmllale HHayalll kese değilde kalp atışını bekleyin bence iyice emin olun bazen boş kese olabiliyor benim ilk öyle oldu.
[silindi] Aileme de söyledim tabiki ❤️Adetim gecikti eczaneden test aldım çift çizgi çıkınca hemen beta testi yaptırdım hastanede ve değer hamile olduğumu gösteriyordu, eşimin ve benim tüm yakın ailemize söyledik
HHayalll Civcivim000 evett canım bende ondan tedirgin oluyorum, Allah korusun kimyasal.vs olumsuzluk olursa herkes ayrıca üzülecek
Ikigozumuncicegiii HHayalll bizde aileye söyledik İnsan o mutluluğu haykırmak istiyor Hele bide bizim gibi zorlu süreçten sonra olmuşsa 🤗
Funday35 HHayalll Ben test yaptığımda eşime annemlere söyledim sadece sonra 3 ay bitince akrabalara söyledik ☺️
mehmel54 HHayalll eşim gereksiz bilgi vermeyi hayatta sevmez kendi içinde yaşar heyecanını o yönden şanslıyım bende anlatmayı sevmem her şeyi herkese o yüzden zor olmadı bizim için 😅
Seher0 HHayalll ben de ilk eşime söyledim o da aileleri ve söyleyelim diye ısrar ediyor ama kalp atışlarını duyalım ondan sonra söyleyelim diyorum ben de ne olur ne olmaz diye
HHayalll Seher0 evett ilk aşamada benimde dusuncem o yönde, sonrasında güzel haber zaten illa duyulur😇
Ceress HHayalll 4 haftalıkken öğrendim eşime söyledim sadece birde anneme :) 5 haftalıkken keseyi ve kalp atışını duyduk 2-3 hafta daha bekledim kontrole gittim sonrasında eşimin ailesine söyledik yavaş yavaşta en yakınlarımıza söyledik. 15 haftalığız hala söylemediğim çok insan var :)
HHayalll Ceress insanın bi yani herkes bi an önce bu güzel haberi duysun istiyor, bi tarafıda erken süreçte ne kadar az kişi duydu bebek o kadar güvende gibi geliyor
Ceress HHayalll hah işte aynen bende de aynı duygu-düşünce oldu. Benimde beklediğim istediğim bir haberdi çokta güzel zamanda geldi herkese anında açıp paylaşasım geldi ama durdurdum kendimi biraz daha büyüsn güzelce yerleşsin tutunsun diye iyi ki de böyle düşünmüşüm diyorum 😊
Ikigozumuncicegiii Ezgis54 mutluluk paylaştıkça çoğalır aslinda nazara gelme mevzu olmasa Ben ailelere söyledim annelerin bu haberi tuttuğu görülmüş şey değildir ama 😅