Aybarsinannesi-1 gulumse0611 biz merkezdeyiz girsek 15 gün verir mi telefonda da cihanpol cevap vermiyor siz kaç gün aldınız
Aybike123 Esrabahar canım sende Mehmet Emin ayag a gidiyordun deki muayene ücreti 300 TL oluyomus artık ya😏
Mavisogretmen Aybike123 evet emin hoca ocaktan itibaren 300 yapacaktı . Fulya hoca yapar mi bilmiyorum ☺️
Aybike123 Esrabahar doğumu memleketimde yapacam zaten son 1 kere daha gidecektim Mehmet Emin e ama 300 TL çok ya ilaçlarla birlikte 400 u geçiyor
Tontikannesi Mavisogretmen oo süper mardin de doktor arayışı olanlara da güzel tavsiye oldu teşekkürler
Ozlemdiril Mavisogretmen cihanpolde mem arjen bana hep 2 tane verir ve hep net foto verir vucudu tam belli olur kolları bile gozukur ultrasonu çok iyi ilgili bir hoca
Aybike123 Ayse476 20-24 hafta aralığında yapıliyor Mehmet Emin bey devlet hastanesindeki Kenan bey e göndermişti zaten 1 tane perinatoloji var
Esrabahar Ayse476 eğer imkanınız varsa Diyarbakır’da ece hocaya gidin ben çok memnun kaldım her şeyine tek tek bakıyor rahim ağzı kisaligim varmış benjn onun sayesinde erken doğumum olmadı