Ayse476 valla iyi diyorlar yeni açtığı için cihazları da yeni gülaryüzlü bir doktor ben mardin parkta bilal beyde başladım ona gidiyorum ama memnun değilim doğuma son iki ay kala memlekete gidip orda doğum yapacağım için değiştirmezemde olur diyorum idaraten gidiyoz