Aybarsinannesi-1 Fulya hanıma muayeneye gittim bir muayene 200₺ bir kontrol ücretsiz kibar ilgili bir hekim muayenehanesi de gayet temiz hastanelerle uğraşmaya hiç gerek yokmuş sadece müşteri toplamak için erken randevu veriyormuş gibi geldi o kadar 😬
Ayse476 Aybarsinannesi-1 yılbaşından sonra ne kadar olur acaba ücreti. Mehmet Emin ayağ 300 TL olacakmış
Mavisogretmen Bende Fulya hocaya başladım 11.haftamdan beri ve çok memnunum sakin ve temiz bir muayenehanesi var kendisi de çok ilgili Güler yüzlü ve ilgili bir doktor öneririm 🥰
Minigim24 Mavisogretmen doğum ücreti hakkında bi bilginiz var mı ? Ben doktorumdan memnunum ama hastane konusunda çok tereddütte kaldım, doğum ücreti çok fazla değilse onda devam etmek isterim memnundunuz değil mi ?
Mavisogretmen Minigim24 o konuda bir fikrim yok . Ben ankarada yapacağım icin doğumu nasip olursa o yüzden hiç araştırmadım sormadım
Mavisogretmen Minigim24 amin insallah hepimiz 🥰🙏🏻 Dua edelim arkadaşlar hamislerin duası kabul olur Allah’ın izniyle