GokceGenc heycanlibekleyis yok normal yapıorum yani 15 dakkada nekdr gelirse ama yrn bende bi test yaptırım doktora solucem ister herhlde bakalım.. ama yrn kendi doktoruna deil detaylı için başkasına gidicem inş. İlgilenir oda..
GokceGenc Rumeysaylz inşallah amin cnmm evet sabah cok hareket ediodu ve cok gittim wc ye bnde.. yanma yada agrı gibi bişi yok çok sukur
Aryacigdem GokceGenc herkeste ayni olacak diye bisey yok ama sen yine de yaptir icin rahat etsin canim
Dml1234 GokceGenc büyük ihtimal canım 😂 doktorum gösterdi bildiğin idrar kesesini kendine yastık bellemiş üstünde yatıyo😂
Aybukealtintas GokceGenc Bendede hiç kaşıntı, agrı vb birsey yok ama sürekli aynı ihtiyac oluyor, sanki altıma yapıcak gibi sıkısıyorum bi gidiyorum 2 damla 😂 bazen olmuyo bazen oluyo bebegin pozisyonuna baskısına göre değişiyo herhalde
GokceGenc Aybukealtintas herhlde bebeğin baskısına gore degişio gercekten sabah inanılmaz cok cıktım şimdi azaldı birazda olsa 15 dakkaysa 25 dakkada gitmeye başladım 😊 iii olsnlarda 5 dakkada birde gideriz 😊
Aybukealtintas GokceGenc Aynen öyle onlar iyi olsun yeter 🤗 ben alıştım artık çok sık gelince gitmiyorum çünkü birsey cıkmıcak biliyorum 🤗🤗
GokceGenc Aryacigdem yrn gidicem ztn mutlka doktorla knşurum olmadı sabahtan tahlil veririm gidip kendim
Rmyskrkus GokceGenc son zaman daha fazla olacak kuzum 31 haftaligim düş alırken bile iki kere sıkışıyorum lavaboya
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Deletedmom434 canim bisey soracaktım yanlis hatirlamiyorsam bebek hemsiresiydin😊 benim doktorum aile hekiminin yaptigi test sonuclarina guvenmiyor. Yanlis sonuc cikani cok gordum diyor. Ya ozelde ya devlette yaptir ama aile hekiminde yaptirma diyor. Yanlis olma ihtimali varmi sence? Ben de suphelenmeye basladim cunku ilac kullandigim halde yuksek gosteren degerlerim oluyor hala. Ozelde daha dusuk cikiyor.
Deletedmom434 SenHepMercimekOlarakKalacaksin bazen yanlış çıkabiliyor canım sağlık ocaklarında o da kanların başka laboratuara gönderilmesinden kaynaklı
Nazyun GokceGenc bünyeyle alakalı sanırım 31 haftalık hamileyim dışarda hiç wc ye gitmem öyle çok sıkda gitmem benim ki bi garip sizinki normal 🤷🏻♀️
GokceGenc Nazyun bilmemki cnm acaba herkeste değişiyormu cok gitmekte kotu calışamadım bgn resmen 🙈 şuan daha iyi durumdayım allah sukur 😊
Babies16 GokceGenc bende nirmal diye onemsemiyordum.gecen dr baska bsiey icin tahlil istediginde idrarda istedi.enfeksiyon cikti.ama emfeksiyon yokkende sık gidiyordum oek degisen bsiey olmuyor
GokceGenc Babies16 bnde yrn bi yaptırım ozaman tahlil içim rahat eder bnmde en azından.. doktora anlatrm yrn ztn yaptrma derse gerek yoktur
GokceGenc Nazyun orasıda ole 😊 ama yolda falan cok kotu oluo canım gercekten bazen dayanılmaz oluo geldiğinde çok cıkmamakta sıkıntı olur tabi ama işte herkes farklı