Deletedmom434 canim bisey soracaktım yanlis hatirlamiyorsam bebek hemsiresiydin😊 benim doktorum aile hekiminin yaptigi test sonuclarina guvenmiyor. Yanlis sonuc cikani cok gordum diyor. Ya ozelde ya devlette yaptir ama aile hekiminde yaptirma diyor. Yanlis olma ihtimali varmi sence? Ben de suphelenmeye basladim cunku ilac kullandigim halde yuksek gosteren degerlerim oluyor hala. Ozelde daha dusuk cikiyor.