yamacinannesi Ay ben tuvalete yastık atıp orda uyumayı bile düşündüm bi ara🙈😂. On dk da bir gidiyordum. 15 haftalık olduk azaldı çok şükür🙏🏻
Dml1234 GokceGenc büyük ihtimal canım 😂 doktorum gösterdi bildiğin idrar kesesini kendine yastık bellemiş üstünde yatıyo😂
Semraali GokceGenc bebek büyüdükçe rahmimizde büyüyo oda sık wc çıkmana sebep oluyo 24 haftalık hamileyim aynıyım ama normalmiş bu
Semraali Hemen enfeksiyon yazmışsınız da enfeksiyonda iç kısımda yanma oluyo canın yanıyo o enfeksiyon belirtisi
senanur GokceGenc ben de 40 haftalığım bazen 5 dk da bir çıkıyorum tuvaletin kapısından geri dönüp tekrar yapma isteği geldiği oluyo. çok zor allah yardımcımız olsun
GokceGenc senanur bgn cok oynadı bnm oğluş ondan oldu sanırım diyorum kendi kendime ama işte annelik hep bole telaş içinde geçicek sanırım iyimi bişi olmasn die die hep onları dusunucez
GokceGenc KemalFatosPolat zamanla dahada sıklşnca bnmde ole olcak herhlde ama çalışıyrm dedim işten atcaklr beni bgn yerimden kalkmamdan bıktılr 😊
Ozgeahmet GokceGenc hemde nasıl normal 34 haftadayım sürekli gidiyorum bende orda yaşayabilirim dışarı cıkmak işkence oluyo 🤦🏻♀️
GokceGenc Ozgeahmet sizlrmkiler baya buyumuşlr maşallah bnm o zamanlar acaba 5 dakkayamı duscek 😊 sabahtan devlete gitsem randevum yok ama vereblrmyim acaba tahlil.. bnun için ozele gtmeye gerek yok ztn idrar tahlili yapıcklr sadece..
Melisahsendursun GokceGenc belki enfeksiyon olabilir bi idrar tahlili yaptirin doktirunuza danisin bende cok sklikla tuvalate gidiyordum idarrda enfeksiyon cikmisti simdi 29.2yim cok sukur duzeldim
GokceGenc Melisahsendursun randevum yok ama yrn sabah devlete gtsem acaba vereblrmym doktorum özelde ztn oda bole şeylr için devlete yonlendirip tahlillere..
Ozlemsvr GokceGenc beni tahlilimde çok hafif enfeksiyon çıktı. Doktor bol bol su iç at dedi ilaç vermedi. Hamileliklerde enfeksiyon normalmiş..
Kadze GokceGenc rahimle alakalı bişi demişti doktor bana da unuttum smdi 20li haftalarda normal bnmde öyleydi surda 1 haftadır düzeldi bı yudum su ıcsem kosa kosa gidiyordum
GokceGenc Kadze yani bnde enfeksiyn die dusunmedim ama tabi bilnmzde sorma cnm valla su içmeye korkar oldum :( doktorn ole dediyse oledr cnm rahmle ilgilidir bende yrn sorucam bakalım