rgk ElifB08 kız hiç mi bisi olmaz hiç bisi yok. aniden gelmezse ek gıdaya geçince gelecek gibi duruyor😂
ElifB08 Deletedmom62627 Çatı ağrılarımda var sanki günden güne şikayetlerim artıyor.. Bi anda nişan, su gelmezse yandık 🤣🤣🤣
ElifB08 rgk hagaaggagaga ama şunu söyliyim tam 39+1’im sanki bu 39. Haftada bi ibnelik var 🤣🤣 bi anda şikayetlerim arttı sanada moral olsun 🤪
Crn_32 alcang canım işe yaradımı halı silmek dogumu tetikledimi hasteneye gitinde kac cm acıklıgın oldu
Crn_32 Deletedmom62627 Pazar günü benimde Doğum 39 a girdik ne bel ağrısı var ne sancı gelmezse suni vercekler nazlı çıktı Benim bebede 😂😂
Birsen2906 Deletedmom62627 iki gündür postlar ina rastlıyorum hayırlısını tabikide istiyosundur ama böle acele etme Rabbım belirliyor gününü sakın kal ve tadını çıkar bende 39+4 deyim bekliyorum sonucda Bi şekilde gelicek sende sabırla bekle yoksa 42 yide gör en 🤣