fatma1941 39+5teyiz bizde tık yok ama akşam olunca birkaç saat kramp kasılma ve ağrı oluyor bende yarın temizlik yapayım size uyayım😂
Portakaldavitaminn Deletedmom62627 40 haftayi devirip bı doguramayanda benim🙈 gelmiyor oğlum bu türlu🤰
rgk Deletedmom62627 pazar özel sezaryen yapar mi ki😂 hayır şekerim de var şu bebe gelsin de bi pasta filan yeyim artık😂
Deletedmom62627 rgk ay benim de şekerim yüksek çıkıyodu ama saldım boşver 😁😁😁😁😁 şurda ne kalmış doğurmama 😁😁😁😁😁
Deletedmom62627 ElifB08 suni muni ne farkeder yeterki çıksın artık bi tur da lohusa psikolojisiyle delireyim 😁
rgk ElifB08 sezaryen düşünüyorum. alsam da gelmeme ihtimali var. arkadaşlarımın bir ikisi öyle yaptı direndi normale hem normali hem sezaryeni yaşadı gerek yok diyorum