babynil @Ceren210426 catlatma ignesinin etkisi de olabilir tutmus da olabilir. Etki ne kadar suruo bilmiorm en iyisi kan sonucu
gulnurkrms Bsrazynp11 yok hayır devlet ücretsiz yapıyor ama çatlatma iğnesi 150 tlydi onu sen aliyorsun
Nurays95 Gamzeucan yaaa. Sil baştan yani. Napalım yapıcaz artık. Insallah seninde pozitif olur canım❣️
Cananyildiz Neslibt72 devlette mi yapılacak, adetliyken gideceksiniz size hap veya igne verecek yumurtaları büyütmek icin sonra 1 2 kere büyümüş diye kontrol, istenilen büyüklüğe geldiği zaman çatlatma ignesi verip ertesi gün aşılamayi yapıyor
Neslibt72 Cananyildiz özele gidiyorum canum aslında bugün ordaydım ama çıkarken sormak aklıma gelmedi. Telefonla da ulaşamadım asistana. Eşimde fiyatları öğren ona göre hazırlık yapalım ne yapacaksak dedi
Ladybird34 babynil maşallah maşallah çok sevindim umut oldu bizede denemekte fayda var bizede tüp bebek en sonki iş şimdi sana demiyorum dedi bende yarı devlet yari özel vakıf universitesi var oraya gidiyorum egerki derse net olarak yapcaz die bende 6 senelik evliyim rapor çıkar daha rahat ederiz diye düşündüm cunki kullanacağım serum bile bin tl başka şeyler daha başlatıcak onları da al derken masraf olucak gene yeterki gelsinde sağlıkla razıyız 🤩🤲
babynil @Ladybird34 yani soyle ben o donem cok arastirdim normal klinik doktoruna baktigin zaman surekli asilama yapmio. Bir tup bebek merkezine gitmeye kalktiginda fiyatlar cok ucuk muaynelere bin kusur lira istiolar ilac ucretleri de var ve asla ilkinde tutcak zaten die dusunmedm yillarca tedavi gorenler var o yuzden once devletteki hakkimi kullanmak daha mantikli geldi. Gidince de iyi ki demisim cunku o kdar cok kisi gelio o kdar cok islem yapilio ki. Hocanin bi insta adresi bile yok reklamini yapmio. Benm pozitif oldugumda 2kisinin asilamasi tutmamis sonra ki ayda yaptigi islemler %100tutmus. Yani devlette deneyim daha fazla aslinda
babynil Birde soyle beslenme duzenini de degistirmek lazm paketli gidalardan uzak durmak gerekio. Ben cok kahve icen bi insandim kafein bebegin rahme tutunmasini zorlastiriomus. Cay kahve kafein iceren tum icicekleri asla icmedim.
Ladybird34 babynil ay ben çok iyorum hergun kahve türk kahvesi kilo verdim ekmeği bile bıraktım kahveyi bırakamadım kahve mi öle yaparmış 🙄
Deletedmom_6 Neslibt72 adetin 2.günü gidiyorsunuz ilaç veya iğne veriyor onları kullanıyorsunuz doktordan doktora ilişki konusu değişiyor 2 kere yaptırdım 1. Seferde doktor şu günler ilişki diye önermişti dış gebelikle sonuçlandı doktorum aşırı umursamazdı sağ olsun 2.seferde adetin 2.günü gittim şırınga şeklinde gonal f verdi hergün aynı saatte kullandım çatlatma iğnesi öncesi veya sonrası ilişki önerilmedi Çatlatmadan 36 saat sonra aşılamayı yapıyorlar sabah gidip eşiniz sperm veriyor o çıkar çıkmaz çatala yatıyorsunuz ( yalnız eşinizin verdiği spermin olduğu şırıngayı çıkar çıkmaz alın bize bunu koşarak çıkarın demişlerdi ) çatala çıkınca plastik bir şey var onu takıyor ordan enjektör iğneyle aşılamayı yapıyor 20-30 dakika yatıyorsunuz çatalda sonra kalkıp gidiyorsunuz Eve geldikten sonra iş yapılabilir ama en iyisi ayakları uzatıp dinlenmek Hakkınızda hayırlısı olsun umarım güzel sonuçlanır 🙏🏼