babynil ay ben 3 kürtaj oldum kalbi duruyor rahimde sorunum var ameliyat olucam 4.kez bu doktorum tüp bebek doktoru kayıp yaşayanlara bakio ayrıca bana ameliyatta rahmim kanamış sağ tarafımı düzeltemedim dedi onu yapicak aralık sonunu bekliyorum adetim de gidicem banada aşılama dedi kendin kalma artık diyor esiminde değeri iyiken bu sefer morfolojisi düşmüş 3 senedir bebek icin ugrasioz bunları yaşadık ne derse onu yapmaya karar verdik aşılama yanında bi sürü şey kullandrcgni söyledi kalbi durmasın rahîm bebeği atmasın diye bende nasıl oluo bilmiom sevindim sizi okuyunca tutmaz da die kafam da kötü senaryolar geciodu