Neslibt72 öncelikle doktor rahim filmi istiyor fallop tüpleri açık mı diye,ardından klomen ilacı ya da çatlatma iğnesi gibi bi tedavi süreci başlıyor adetin 2. Ya de 3. günü(bana iğneye gerek olmadığını klomenle olacağını söylemişti ki oldu da🙏🏻)sonra adetinin 12. Günü aşılama için gittiğinde öncelikle vajinal ultrasonla kaç yumurtan gelişmiş ona bakıyor(çünkü tedavinin amacı birden fazla yumurta oluşmasını sağlamak ki aşılama tutma oranı artsın) sonra labarotuvarda eşiniz sperm örneği veriyor(en az 3-4 günlük cinsel perhiz öneriliyor öncesinde)sperme özel bi yıkanma işlemi yapılıyor(bu bizim bildiğimiz gibi bi işlem değil hareketli ve sağlıklı spermler ayrılıyor) 1 saat sonra yıkanan spermi size veriyorlar enjektörle siz doktorunuzun yanına gidiyorsunuz,öncelikle rahim ağzı ve dışı temizleniyor sonra spektulumla rahim ağzı açılıyor (çok az ağrılı bi işlem dayanabilirsin korkma) ardından tampon yapılıyor ki verilen spermler geri kaçmasın sonra özel enjektörlüde yardımı ile spermler Rahime bırakılıyor (daha uzağa gittiği için normal ilişkiden daha fazla tutma şansı oluyor) sonra 10 dk kadar o şekilde kakıyorsunuz 10 dk sonra spektulum çıkartılıyor yine bi süre bekliyorsunuz ,sonrasında 4-5 gün evde dinlenmeniz gerekiyor. Ağır iş yok ağır kaldırma yok mümkün olduğunca yatıyorsunuz.
Benim 2. Aşılamamda tuttu çok şükür 🙏🏻
1.dinlenmen önemli
2.psikoloji çok önemli sürekli tutacak benimde sağlıklı bi çocuğum olacak diye kendinle konuş hatta çocuğunla bile konuşabilirsin iyi geliyor
3.aşılama gününden bi kaç gün önceden avakado yemeye başla , tuzsuz kavrulmamış kabak çekirdeği iyi geliyor günde bi kase
4.beslenmene dikkat et
5.bence kimseye söyleme söyledikten soraki baskı ve sorular seni bunaltabilir sadece yakın çevren bilsin yeter
6.aşılama sonrası 1 gün cinsel ilişkiye ara verdiriyor sonrasında hergün ilişki öneriyor
İnşallah yardımcı olabilmişimdir umarım sizinde tutar dualarım sizinle🙏🏻Ben Prof.doktoruna yaptırdım çok araştırmıştım Adana’da özel muayehanesi var Süheyl Ökten, o kadar iyi bi doktor ki aşılama yaptığı çoğu kişi tutuyor 🙏🏻Dilerim darısı sana ve isteyen herkese olur Allah’ın izniyle 🙏🏻