Pembe_gul hergün bitane muz yiyiorum . Süt nadir içsemde genelde sıcak çikolata , nesguik gbi şeylerle süt içiorm. Ama beyAz ve kaşar peynir ,yoğurt her sabah mutlaka yiyiorum. sebze yemeklerine ağırlık vermeye başladım .2 haftada bir Ette balıkta yiyorum.
31 . Haftada 1650 kiloydu 34 hafta da 2500 oldu . 🙏🏻🐣